jueves, 23 de abril de 2009

A PROPÒSIT DE SANT JORDI

A propòsit de Sant Jordi vull dir-vos que us estimo. A tots?, us preguntareu. Doncs sí, a totes i cada una de les persones que formen part de la meva vida i a totes i cada una de les coses que conformen el meu entorn.

Perquè no sento cap vergonya de dir-ho: "sense vosaltres, persones i coses (més persones que coses), no soc res" i, encara que estic bastant d'acord amb la filosofia hindú, amb la meva vida interior no en tinc prou i us necessito per enriquir-la, donant forma a les meves experiències.

Amb una relació més propera o més llunyana, més càlida o més freda, més estreta o més distant, gaudeixo i també pateixo (tot s'ha de dir), la vostra companyia, però fins i tot quan la pateixo, m'esteu donant l'oportunitat d'aprendre.

I com que no sempre tinc l'oportunitat de fer-us-ho saber, no he volgut deixar passar aquest Sant Jordi per deixar constància, aquesta vegada escrita, del meu amor.

1 comentario:

  1. Encara que em sembla una mica arrogant, desde la meva petita amistat pero forta de principis, yo tambe vull dir que us estimo, i que un sol no es res... i crec que precisament per aixo em engegat aquest projecte (que el sento una mica en equip), perque les nostres inquietuts, alegries i penes no son res si no les expliquem als que estimem, al igual que volem que ens expliqueu les vostres per puguer gaudir o plorar amb les nostres vivencies, sensacions i pors.
    Un petonas inmens....

    ResponderEliminar